Bizde başvurduk yatmış şuan ama evde bebeğimle tek olduğum için gidemiyorum dışarda çok ağlıyor sadece memede sakinlesiyor onunla birlikte bir yere gidemiyorum acaba bu parayı ne zamana kadar cekebilirim ne kadar bir süresi var, parayı cekmesem geri çekiyorlar mı bilgisi olan var mı