Geçen gün kızım daha 21 aylık hiç bı hastalık belirtisi olmadan bı sabah ateşliydi 38 derece düşürdük onu ama akşam üstü birden ateşlendi ilçemizde ki hastaneye götürdük boğazdan enfeksiyon kapmış calpol(günde 3 defa) dolven (bir defa 3 saat sonra ver) bır de antibiyotik yazdı geldi bir de serum yedi ateşi düştü öyle dün yine iyiydi gün içerisinde ama akşam 8 de birden düştü halsizlendi 39.5 ateşi bu sefer üniversite hastanesine gittik kanı temiz ateşi serumla düşürdüler röntgen çekildi gazı var dedi dün de kakasını yapmıştı gazını nasıl çikmasin onla birlikte dedim ama lavman yaptık evde pofur pofur sesler bağırsaklarını temizlendi doktor ilaçlarına devam etsin dedi ama bu sabah yine hafif ateşli 38 derece ilacını verdim ama akşam ki gibi yine olmasın çocuk havale gecirmesin korkuyorum bu yüzden sünnetli oğluşum var o da 2 aylık salgın mi bu nedir çocuk boyuna ateşli