simseklivekalpli Minigim38 stralice var bende. Özel bir bakımı yok saksı değiştirip kurudukça suluyorsunuz
Kuzularinanasi Minigim38 devetabani zehirlidir yalniz dikkat edin.salgisi mi suyu mu cocuklari zehirliyormus.evde kucuk cocuk varsa ellerse temas ederse siknti.
Minigim38 Resimdeki sterline cennet kuşu çiçeği Resim devetabanı Hangisi hoş duruyor evinde bu çiçeklerden olan var mı bakımı nasil
forumgurmesi Devetabanım var 5 yıldır bakıyorum bakımı kolay çabuk büyüyor yerini severse coşuyor yaprak çıkarıyor. Starliçe de çok güzel onu da almayı düşünüyorum :)
barbiee_ forumgurmesi merhaba. Bende de deve tabanı var yanında odun gibi ince bişey uzadı o ne bilgin varmı?
Minigim38 Kuzularinanasi aa öyle mi bilmiyordum 2,5 yaşında kızım var çiçekleri çok seviyor onun için almak istemiştim
Minigim38 forumgurmesi devetabani sipariş vermiştim birisi yorumda zehirliyor vs demiş iptal ediyorum şimdi starlice alacağım
Kuzularinanasi Minigim38 evet google da yazip bakin hatta kesinlikle zehirli aman almayin .bn de birinden duymustum sasirmistim dogruymus
ilkykyn34 Minigim38 kesinlikle bu Minigim38 kesinlikle bu bende de var çok güzel büyüyor ve aşırı güzel duruyor salonda hafta da 2 kere suluyorum bakım istemeyen bi çiçek