goktugunannesii_ 14 ay 12 günlük oğlum küçük taş parçaları yuttu ama az olduğuna eminim bişey olur mu çok korkuyorum
gizosgamzismom goktugunannesii_ az olduğuna eminim derken? 1′ den fazla mi yuttu bence bı git için rahat etsin
aptallarsizii goktugunannesii_ ne kadar yuttuğuna bağlı açıkçası hadi 1 tane küçücük taş olsa kakadan çıkar ama fazlaysa bi hastaneye götürseniz iyi olur
Alyakuss_ Bişey olacağını sanmıyorum kakasından çıkar inşallah .. benim kızım bulaşık tableti ısırmıştı hastaneler tahliller..o gün ne yaşadığımı ben biliyorum ama çok şükür bişey olmamıştı
goktugunannesii_ gizosgamzismom şöyle pirinç tanesi kadar anca yutmuştur ağzında parçalarken aldım büyük olan kısmını
goktugunannesii_ aptallarsizii bir hadi taş çatlasın iki olsun pirinç tanesi kadar yuttuğuna eminim büyük olan kısmı çıkardım ağzında kalanının büyüklüğünü öyle fark ettin elimle çıkarırken