Merhaba anneler bebeğim 7 ay 9 günlük tadımlar bitti zaten artık kahvaltı ara öğün(genelde meyve) birde akşama doğru bir yemek bu şekilde veriyorum şuanlık tek çeşit 1 kaç farklı şey olmuyor aynı anda
Sorum şu yemeğini veya kahvaltısını uykudan uyanınca gemen mi veriyorsunuz yoksa aradan biraz zaman geçince mi uyanınca. Mama verip 1-2 saat sonra yemeklerini yediriyorum doktorumuza kontrolde sorucam daha gidemedik ama sizler nasıl yapıyorsunuz