Serap-asel  kızım bu ayın 31 inde 2 yaşında olcak yan içe doğru basıyor resımde belli başına gelen varmı
derin0_ Serap-asel bızımkıde boyleydı baya yası gectıkce düzelmeye basladı ama bı doktora çıkarın bız götürdük rontgen cektırmedı çok onemlı gözükmüyor dedi doktor
mrsheisenberg Serap-asel benim ki de böyle çok düşüyor mu yere iki ayak da içe basıyor babasında da düz tabanlık var
maygirl Serap-asel otopedik gydirin disarda.ewde boyle yalın ayak birakin bsey gydirmeyin zamanla duzelir diyorlar genelde ama doktor gorse bi yinede iyi olur.
Serap-asel derin0_ gerçekten mı Inşallah ya bızımde duzelır çok kafaya taktım pazartesi randevu aldım goturcem
Serap-asel maygirl evet evet goturcem pazartesi zaten kötü ayakkabı hıc almıyorum ortopedik ıyı ayakkabılardan alıyorum ama yınede oldu evde zaten ayakkabı gıydırmıyorum çıplak ayakla gezıyor
maygirl Serap-asel zannetmiyorum zamanla duzelir..Ama danismakta tabiki onemli..Bizede bilgi werin..Güzel gecsin muayeneniz insallah🌼