@SedaNurAtlan hiç birsey bu hapi annem tavsiye etmişti sağlık ocağına yazdırıp almistim daha önce psikiyatriye gidiyordum 5 6 tane ucip bırakıyordum ya uykusuzluk yapıyordu ya mayistiriyordu o şekil en son gittiğimde doktor bilgisayardan gördü bi kere gelip gelip bırakmışsın tedaviyi dedi yani senede 1 gidiyordum 1 kere alıyordum iyi gelmiyordu bidaha gitmiyordum bi kutu bitince hmn gelip ya başka hap verecem yada aynı hapi yazacam dedi ama ben yine gitmedim başka doktora gitsemde orda gözüküyor yazmazlar artık bana ilaç fln çok ihtiyacım var aslında