Kızlar normalde Home office çalışıyordum evden yani. Bakıcımız da var güzel bakıyor. Ama 1 yaşından itibaren haftada 2 gün ofise gitmem gerekiyor. 3 gün yine evden çalışacağım.
Çok stres oldum o 2 gün nasıl geçecek, çocuğum etkilenir mi psikolojisi bozulur mu? Beni özler mi? Onu terk ettiğimi mi düşünür?
Of çok kötüyüm nasıl bırakıp gideceğim ?