senaalan kanıt olarak çok fazla şey olmasada birçok doktor önermiyor. Dr. Osman Gönülalün bununla ilgili videosu var, kesinlikle toksik olduğu ve önerilmediğini anlatıyor (en az 1 yıl olarak), youtubede videosu da var. Saç boyası içeriği kimyasal ve deriden emilimi olabilme ve süte geçme olasılığı var. Bu kadar küçük ve tek besini anne sütüyken çok makul bir karar değil bence. Çünkü minimal bile olsa neden bu riski alalım?