Arkadaşlar 3 ay 27 günlük bebegim var ve neredeyse 2 aylık olduğundan beri gündüz uykuları 30 dk. Ne yaparsam yapayım uyanıyor ve doğal olarak askama doğru çok huysuz oluyor. Aranizda bu durumu yaşayan oldu mu zamanla düzeliyor ve uyku süresi uzuyor mu ? Yoksa böyle alışkanlık yapar mı yani hep böyle mi devam edecek ? Fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var…