herkese merhaba bebeğim 72 günlük oldu, bu süreçte ilk on/15 gün hariç benim bebeğim hiç kucakta uyumadı. Şimdi uyku eğitimi araştırırken ‘çocuk ağlatılarak uyutulur mu alırsın koynuna uyur’ bilmem ne yazan anneleri görünce biraz gıcık oldum ve kötü hissettim. Benim bebeğim hep ağlayarak uyuyor, kucağımda da uyumuyor. Bir şeyleri eksik mi yaptım diye kendimi dahi sorguladım. Benim gibi olanlar var mı ya 🥺🥺