Ftet İki basen arasında bariz fark var ve aşırı mutsuzum büyük ihtimalle oturuş tarzım ve biraz da genetiğe bağlı annemde de var ama ben memnun değilim biri daha büyük sivri biri normal basenimin 🤦🏻♀️ kimseye derdimi de anlatamıyorum