Bebeğim 10 buçuk aylık olmak üzere sürekli meme derdinde ilk zamanlar ek gıdayı güzel yiyordu azalmıştı emmesi. Şimdi yemek istemiyor emmek istiyor. Sütüm çok azaldı arttıramadım. Emerek uyuyor ki uyku düzeni de asla oturmadı. Mesela gece 1 de uyandı 5 de ancak uyutabildim. 8 de uyandı bu saat oldu hâlâ uyumadı. Uyku damlası kullan diyor arkadaşlarım ama eşim istemiyor. Doktor memkolik olmak üzere bu kadar emzirme diyor ne yapacağımı şaşırdım yaşayan var mı? Fikirlerinize açığım yorum yapın lütfen 😔