atarepla ayın 17sinde 1 yaşında 🌸 tabi ki daha zor kız deli misin işimiz çok çoookkkk zorlaştı ama çok şükür halimize diyorum 🥹 yemek seçiyor, uykuya acayip direniyor özellikle gece uykusuna dün 16.00 da uyanmıştı akşam 12 de uyudu 🫠 hiç bişeyle oyalayamıyorum kitap kemirmeye çalışıyor elinden alırsam kendini yere atıp ağlıyor kafasını duvara vuruyor 😂🤦♀️ yürümeye başladı 1 ay önce falan evde girip çıkmadığı yer yok peşinde mahvoluyorum 🙈