Prensessannesi35 Kizlar iyi akşamlar, kızımin boynunda 1 aydir sebebini bilmedigimiz kizariklik oluşmaya basladi boynunu kaşımaktan cocuk uyuyamıyor artık 1-2 saat sakinlesiyorsa tekrar kasinmaya basliyor agliyor sadece anne sütü emiyor ek gıdayi da bazen tattiriyorum basina böyle birsey gelen var mi neden olduğunu biliyormusunuz https://imgyukle.com/i/n8GrdN
Deletedmom277 Prensessannesi35 Alerjiye benziyor. Çocuk alerji doktoruna gitmenizi tavsiye ederim. Bir kızarıklık sivilce kaşınıyorsa sıcaktan vs değildir o. El gıdadan sonra daha da arttıysa verdiklerinizden olabilir. Bu sürede yoğurt yumurta vermeyin. Demek ki bir şeylere alerjisi var.
Alihan Prensessannesi35 benim oğlumun boynunda da var böyle sürekli kaşıyo ya diş çıkardığı için yedi yada yüzünde bebek egzaması var ondan kaynaklanıyo dedi bir yaşına kadar normal dedi krem verdinonu kullanıyorum bende canım
Prensessannesi35 Cemremmmmm 3 gün kuralini uyguluyorum ev yoğurdu tattirdim elma, muz, yumurtanin sarısı brokoli, havuç ama bunlari yedikten 3-4 saat sonra kasiniyor ben kizima hic birsey veremicekmiyim hep boyle mi olacak
Balkizimm Alerjiye benziyor kaşıntısı çok kötüdür yazık kuzuya 😔 bepantol sensiderm kullanın kaşıntıyı kesiyor. sadece emzirirken böyle bir şey olmadıysa ek gıda olarak verdiklerinize dikkat edin.
Prensessannesi35 Balkizimm evet ya cok kotu oluyor kasininca 😫 3 gun kuralini uyguluyorum verirken her verdiğim besinde 3-4 saat sonra kasiniyor bu cocuga hersey dokunacak mi boyle hic birsey yediremicem heralde 😫😫
Mduygum Bence sabah kalk doktora git Boyle burdan akil almakla olmaz o is Vucudunda tetikleyen bisi vardir belki Doktora gittiysen tekrar git gecmedi artmaya devam ediyo de Olmaz burdan boyle konusmak
Prensessannesi35 Mduygum doktora gittim zaten kremlerle gecistirdi ama bi ise yaramadi onlarda randevu aldim bi hafta sonraya verdi onu bekliyorum başına gelen var mı ben burda onu soruyorum sadece
Mduygum Prensessannesi35 ne yiyosan son zamanlarda yemegi kes Senin yediklerinden geciyodur acil diyete basla En cok kasinti tursu yer fistigi sarimsak kirmizi biber baharati karabiber yapiyo Onun disinda domates ve domates salcasi Sut sut urunlerinin tamami Salamura yaprak Aci olan hersey Yumurta Yunlu bisi giydirme bide terlemesine musade etme sık sık boynunu kontrol et terlemesin skilmasin kendini skmasin cok giydirme surekli ayni pozisyonda tutma Carsafini 3 gunde bir yika kiyafetlerini 2 kere durulama yaptir makinede Kucaginda emzirme yatarak emzir senin kucaginin sicakligi da yakar onu terletir kasindirir 13 ay alerjik bebek annesi olarak cok zorlu bir surecten gectigim icin yaziyorum bunlari
Prensessannesi35 Mammakup ilk zamanlar boynunda ufak kizarikliklar oluyordu simdi boynundan omuzlarina kadar kizariklik oluyor
Prensessannesi35 Mduygum tamamdir cok tesekkurler uygulayacagim bunlari aşırı terliyor uyurken falan yatak sırılsıklam oluyor resmen cok üstünü ortmuyorum ama anlamadim bu ter neyin nesi
Minikkoalam Mduygum benim bebeğim 7 ay 22 günlük oldu yaklaşık 2 aydır mahvoldu o da ben de devamlı ama devamlı ıkınıyor önceleri sadece emerken yapıyordu kendini geriye atıp ıkınıp geliyordu son bir haftadır durduğu yerde de yapıyor. Düzen kalmadı uykusu bozuldı uykudan ıkınarak uyanıyor. Karnı gurul gurul gaz dolu kakasını yapamıyor kabız oldu ilaçlarla biraz yumuşadı en son şimdi gene kaka yapmadı iki gündür. Ben de alerjiden şüpheleniyorum baya. Bir hafta süt diyeti yaptım değişen pek bi şey olmadı başka doktor diyet yapma dedi bıraktım. Aslkmda biraz da kabul etmek istemiyorum allerjisi var diye. Kabullenemiyorum. Çok zorlu bi süreç olduğunu bildiğim için gerçeklerden kaçıyorum. Bu arada iki aydır geme devam eden egzaması var yanağında ... kabul etmek istememem neden normal insanlar gibi süreçler geçiremiyorum düşüncesi galiba. Hamilelik doğum ve doğum sonrası sürecim de hep eğretiydi herkesten...
Mduygum Prensessannesi35 demir eksikligi cok terletir alerjik bebek cok terleyen bebektir sen evde ne giyiniyosan alerjik bebeginede aynisini giydirmen lazim alerjik bebek kasinti batma yanma sizlama skintisi cektigi icin surekli vucudu tarafindan baski halindedir ter uretir ben neler cektim neler cok cabaladim sonunda ustesinden az da olsa geldim sen yinede dedigim gibi doktora git acil her doktor detayli aciklama yapmiyo gercekten iclerinde vicdan olmayan doktorlar var ben nisantasinda bi alerji doktoru buldum dunyanin parasini saydim eline bunlari oyle ogrendim
Deletedmom277 Minikkoalam Hamilelikte tam 7 ay düşük ve erken doğum riskim oldu. Normal doğum yaptım çok harika geçmişti kızım yoğun bakıma girdi 1 hafta kaldı. Ona süt getirmek için 2.gün araba kullanmaya başladım 3 dikişim vardı biri açılmış uyuşturulmadan dikildi. Kızımın 6 aylıkken alerjisinin olduğunu öğrendim. Kabullendim öyle kabullendim ki hayatımın bütün işleyişini kızıma adadım. Çok zordu ilk zamanlar sizin tedirginliğinizi anlıyorum ama insan alışıyor. 21 aylık olacak yaklaşık 14.5 aydır diyet yapıyorum/z. O da yemiyor ben emzirdiğim için bende yemiyorum. Öyle sadece süte falan da değil. Saysam buna da mı alerjisi var dersiniz. Ama o kadar alıştık ki ömrümün diğer kalanında yiyemediklerimi yemesem garipsemem. Yoğurt yiyen insanlar garip geliyor bana düşünün. Ama çok sağlıklı bir kızım var Allah’a şükür. Korkmayın endişenlemeyin. Şüphe duyuyorsanız üzerine gidin. Var olan sıkıntısını çözmek için nedenini öğrenmek için her şeyi deneyin. 1 haftalık diyetle kabızlığı gitmeyebilir. Alerji ciddi kabızlık ya da ciddi ishal yapabilir. Kakasını yapamadığı için huzursuzluk veriyordur o yüzden uyuyamıyordur. İnşallah alerji değildir ama öyle olursa da hiç korkmayın.
Mduygum Minikkoalam senin kabullenmemen cocugun alerji gercegini kasintisini batmasini sizlamasini yanmasini gecirmiyo maalesef dilsiz melek sana derdini anlatamiyo demekki cani cok tatli olmadigi icin ikinip kasiliyodur belki cok sanci cekiyo uykudan uyanacak kadar illa ortaligi ciglik cigliga inletmesi mi gerekiyo senin onlem alman icin kusura bkma yanlis yoldasin
GmzSnn Senin yediğin besinlerden de olabilir emziriyosun ya. Alerji testi yaptır bi ona göre diyet uygular belki doktorun.
Minikkoalam Deletedmom277 peki siz nasıl besliyorsunuz sütünüz ne alemde ve 6 ay sonrası kilo alımı felan nasıl ilerledi...çok moralim bozuk valla
Deletedmom277 Minikkoalam hala emiyor. Hiç sütüm azalmadı çünkü hiç sütüm azalır mı psikolojisine girmedim. Yasaklı olmayan bütün gıdaları düzenli yediriyorum. Kilo alımı gayet güzel büyüdükçe eskisi gibi kilo almıyorlar zaten. Diş dönemlerinde verdiği oldu ama 18 aylık kontrolünde persentil de boyu da kilosu da %90 çıktı.
Prensessannesi35 Mduygum aynen öyle ya doğru düzgün aciklama yapmıyorlar daha önce gittiğim bir doktor bu alerji değil alerji olsa yüzünde eklem yerlerinde de olur dedi nemlendirici krem verip gönderdi cuma gününe randevu aldim. Baska bi doktora bakalim o ne diyecek Rabbim vicdanli iyi insanlarla karşılaştırsın ne diyim
Minikkoalam Mduygum net bi alerji tanısı yok henüz şüphe aşamasındayım yanlış yoldasın demişsin ama bence biraz kırıcı bir üslup olmuş..deneme yanılma yöntemi açısından 1 hafta denedim değişen bir şey olmadı doktor diyete gerek yok dedi diye yazmıştım halbuki..ama içime sinmeyen şeyler var en çokta devamlı ıkınması artık can sıkmaktan öteye onun beslenmesini huzurunu ve en çokta gece uykusunu bozdu meme de kendini gerip ıkınmaktan ememez oldu..bu yüzden yeniden diyete başladım 2-3 hafta denicem hem süt hem yumurtayı kestim...siz bu süreçte bebeğinize sabahları kahvaltı olarak ne yedirdiniz yA da gün içinde nasıl besleniyordu.. şu an 7 ay 22 günlük tam olarak oğlum