Nazlimuu egemenimiz Yaralariniz iyileştiyse bence sorun olmaz ama yinede imkan varsa doktorunuza sorun derim
Kuzularinanasi egemenimiz olmaz .ama islak mayo ile durmayin cikinca dus alip altinizi ozellikle temiz ve kuru tutun