Bebeğim 12 aylık oldu. Geçen hafta tek uykuya geçti. 2 uykuya inanılmaz şekilde direniyordu. Bir şekilde tek uykuya adapte oldu ama saatten yana sıkıntı var. 8de uyanıyor, öğle uykusuna 11:30-22:00 gibi geçiyor dayanamıyor. Oyalamak da mümkün değil. Saat 2′de uyanıyor bu sefer de akşam uykusu erken geliyor. Dün 20:00de direkt uyudu mesela ama gece 2:20′de bir uyandı belki bir saat uğraştım. Ağlama vs yok ama kalkıp kalkıp gidiyor 😅 Annemlerdeyim şuan bahçeli bir ev, kapı önü mesire alanı oyalamak için seçenek çok ama mızmız ve sürekli kucak istiyor ve mememmm diyor hdjdjjd tek uykuda sizin saatleriniz nasıl?