Bebeğim 2 buçuk aylık, uyku düzenimiz yok ve düzenli bir uyuma şeklide yok. En başta kucağımda pış pış yapardım uyurdu yatağına koyardım, şuan o şekilde uyumuyor . Bazen memede uyuya kalıyor hemen yatağına koyuyorum koyduğumda uyanırsa sallıyorum, bazen de babası alıp kolunda sallayarak uyutuyor. Yani böyle uyuyor diyebileceğim bir şey yok ve şöyle uykusu geliyor anlıyorum ama uyumuyor her yolu deniyorum olmuyor uyumuyor gündüz uyudu mu 5 dk sonra tekrar uyanıyor . Geceleri 22.00’da uyumamıştır hiç sürekli 23.00-24.00-00.00 ki bazen gece 1’i buluyor. Hangi uyku şeklini ve erken uyumayı (saat 10’a bile razıyım) nasıl halledcem bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa önerilere açığım