zulfuqarsmom herkesin bünyesi bir değil tabi bi yakınım hamileliği zor geçiyor ilk hamileliğinde komalık oldu sağlık sorunundan dolayı doktor dedi kesinlikle en az 6-7 yıl çocuk yapmayacaksın yoksa ölürsün ve bebeği yaşına girmeden hamile kaldı doktorlar öyle kızdılar ki kaynanası falan üzüntüden hasta oldu 2. Doğumda da yine komalık oldu tabi sezaryan doğum şimdi kendisi de çocukları da maşallah çok sağlıklı ☺️ Allah yardım eder inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız çok var sizin gibi anneler çoğunda gördüğüm kadarı ile sorun olmuyor. ☺️