kubrakaradumann birebir bu değil ama muadil aynı bu şekilde olan ilk adım arabasından kullandı kızım 1 yaşında almıştık biz şuan 1,5 yaşında hala kullanıyor düşün yürümesine rağmen . Sadece ayaklarına dikkat edin çok hızlı gidiyo ben dışarda sürdürdüm hep kızımında kollarının altından şal geçirip öyle yürütmüştüm birden hızlanıyor çocuk ayarlayamıyor ilk başta hızını . Bi de benim kızım 15 ayllkemm yürüdü bu araba sayesinde bu kadar etkili olacağını bilsem daha erken alırdım