gizememre Merhaba güzel anneler bebekleriniz kaç aylık gece uykusuna kaçta geçiyorlar ve nasıl uyutuyorsunuz ? Benim kızım 11 buçuk aylık 9.30 civarı gece uykusuna geçiyor ve maalesef ayakta sallayarak uyuyor 🥲
papatyam-34 gizememre Kızım 10.5 aylık omzuma yatarak uyuyor 08.30-21.00 arasında uyumuş oluyor. Oğlum 2.5 yaşında maalesef hala ayakta sallanarak uyuyor oda 08.30-21.00 arasında uyuyor
beybitolat gizememre doğduğundan beri kendi uyuyo. Tam 7 aylık 20-21.00 arası gece uykusuna geçmiş oluyo
minikoalaannesi gizememre 10 ayligiz aksam 19.00 en gec 19.30da uykuya geciyoruz kucagimda sallamadan poposuna pispis yapiyorum
ee12 beybitolat nasıl yaptınız ben çok yoruldum gece uykusunu öğretemedim saati belli olmuyor gece 10 11 hiç belli olmuyo ve beşikte sallanarak uyuyor
gizememre minikoalaannesi peki gece uyanmıyor mu ve sabah kaçta uyanıyor çok erken değil mi akşam uykusu için maşallah :)
gizememre nurhayat97 maşallah bu şekilde popusunu pişpişlayarak desteksiz uyumaya daha rahat alışabilir :)
papatyam-34 gizememre Ay keşke alışsa ya bir kaç kere denedim ama inanılmaz direniyor çok ağlıyor öyle olunca kıyamıyorum 🥲
minikoalaannesi gizememre daha fazlasina asla dayanamiyor ben de 8 9 civari bi saatte yatsin istiyorum ama maalesef gece de 1 kez mamaya kalkiyor sabah 7de uyaniyor ancak bazen ozellikle dis sancisi oldugunda 5 gibi uyanip yanimda uyumak istiyor 5.30 gibi genelde 1-1 bucuk saat de yanimda sekerlemeli uyuyor😂
Feyzosumunannesi gizememre Kızim 3 yaşında. Öğlen uykusu yapıyoruz yaptığımız gün 10 bucuk 11 i buluyor uyuması maalesef. Ama öğlen uykusu yapmadığımız gün 9 a kadar zor dayanıyor 🫠
gizememre papatyam-34 kıyamam kuzuma evet ağlamalarına ben de dayanamıyorum ama rahatlıkta bizim için 🥲