okuryazarelf bebeklihomee ben 3 aydir bi sekildeyim gece her saat basi kalkiyoruz demekki bizde rutin oldu. Ben cok yadirgamiyorum. Bakalim 4. Ayda ne yapacagiz🤷🏼♀️🤔
ozg16 Aynısı 4 ay 15 gün gece boyu maks 2 kere uyanan çocuğum saat başı uyanıp emip yatıyor ne zaman düzelecekler
bebeklihomee ozg16 tek olmadığımı bilmek beni sevindirdi. Bazen bir saat içinde iki kere kalktığı oluyor. Yarın çocuk doktorunda aylık kontrolümüz var bu konuyu soracağım umarım bizim için bir çözüm yolu sunar 🤦🏻♀️
ozg16 bebeklihomee evet tek değilsin hatta tam patlama yaşarken senin yazını gördüm 😂 ben doktoruma sorduğumda beslenmesinde azalma varsa diş çıkarıyor olabilir dedi
bebeklihomee ozg16 şuan etrafa ilgileri arttığı için uykuyu baskılıyorlarmış öyle dedi doktorumuz. 1-2 hafta sonra geçecek birde 9.ayda aynısı varmış. Yine bize haram geceler 🤦🏻♀️