Sahreyldrm
Kızlar bı bizde mi var bu bilmiyorum ayak baş parmaklarını yukarıya çekiyor ve hep öyle duruyor kipirdariyor sabit değil ama doktora sordum olabilir ama geçmezse ortopediye gösteririz dedi biz patikli tulumlardan suphelendik kucaklayinca yukarı çıkıyor ya o yüzden diye doktor da küçük şeyler giydirmeyin dedi ama sormak istedim böyle olan var mı napiyorsunuz kalıcı oluyor mu geçer mi?