Benim oğlum da 35 haftalık doğdu aynı şekilde kah değeri yüksekti 17 hidroksiprogesteron değeri önemliymiş. Şuan 8.5 aylık, 8 aylıkken kan verdik değeri düşmüş çok şükür. Yine gideceğiz kontrol amaçlı. Ama zaten bu hastalık varsa fiziksel muayenede anlaşılıyor, cinsel organ, meme uçları koyu renkli oluyor dedi bize doktorumuz. Daha ilk muayenede yoktur dedi. Oğlum da küvözde kaldı, sarılık değerinin yüksek olması, antibiyotik tedavisi, erken doğum etkiliyormuş. Yoktur bir şey içiniz rahat olsun.