Merhaba arkadaşlar 7 aylık ikiz kızlarım var dün 7.ay kontrolünde doktorumuz idrar testi ve kültürü istedi kız bebeklerde oldukça zor bir durum dün vermekte. Biz şehir hastanesinde kontrole gidiyoruz ben ilçede oturuyorum. Acaba ilçe de bulunan devlet hastanesinin aciline gitsem ve doktorumuz böyle bir şey istedi ama zor veremedik desek yardımcı olurlar mı orda alsalar testleri wonucu da doktorumuz baksa olur mu?