aybeny idrar da mı kanda mı cıktı sizin biz bir ay önce 10 günlüğüne yatmıstık enfeksiyon oranımız cok yüksekti serumla antibiyotik tedavisi uyguluyolar korkmayın dogdugundan beri antibiyotik kullanmak zorunda olan bir oglum oldugu icin söylüyorum sonradan bir sıkıntı cıkmıyo sizin bebito kücük birazdaha kolay geçer sanırım benim oglan 11 aylıktı yerinde durmuyodu serumu cekiştiriyodu sürekli damar yolu cıkıyodu yenisini acıyolardı flan o zorlamıstı sadece Allah sifa versin korkmayın bebekler cok cabuk toparlıyo emin olun