aybeny 3 hafta önce viral enfeksiyon olduk. Crp 12.5 çıktı ,2 kerede ateşi 39 u gördü antibiyotik (zimaks) ve enfluvir verdi doktorumuz (eski çalıştığım yerdeki çocuk doktoru , tedavisine çok güveniyorum) düştü çok şükür 🙏🏽 inşallah sizinde düşer ve kısa sürede taburcu olursunuz sağlıcakla 🙏🏽🤍