defnekusum_ Arkadaşlar merhaba dün sezeryan oldum bugün biraz baş dönmem ve anlık gelen mide bulantım var tansiyon ölçütler normal çıktı dünden beri sadece çorba içiyorum bir de bugün kahvaltı da yapamadım daha bunlar yapar mı noemal mi panik atağım var korktum
busbus59 defnekusum_ belki de stres yapmış olabilirsin.. birşeyler yemeye çalış o zaman daha iyi hissedersin panik atağını düşünmemeye çalış