Kızlar geçen post açmıştım bebeğin gece 1-2 kere uyanıp geri zor uyuyordu sütüm az geliyor olabilir aç olduğunu hissediyorum mama versem mi acaba diye. Evet mama verdim karnı doydu artık yarım saatte bir uyanıyor 😂 yerine koyuyorum 30-40 dk ya yine yanıma geliyor. Atak falan mı bu nedir 😭 alıştırmak istemiyorum ama yanımdayken daha rahat ve sarılarak uyuyor kıyamıyorum da….