peramomms Arkadaşlar bebeğimin iştahı yok acaba beslenme saatlerinde mi yanlış yapıyorum 08.00 gibi uyanma 10.00 kahvaltı 12.00 meyve 12.30-15.00 uyku 15.00 öğle yemeği( çorba ekmek katarım) 18.15 gibi akşam yemeği 20.30 yoğurt Aralarda emziririm