Kızlar 1 aylık hamileyim çok şükür planlı gebelik oldu sizlere sorum şu oğlumda çok fazla sütüm olmadı hem kendisi çok emen bir bebek değildi hemde süt yapıcı ne varsa yedim içtim takviye bestlaklar promaltlar vs. sağım yaptım fakat o süt hiç artmadi 2.ayda sonlandırdık emzirmeyi meme reddi yaşadı zaten hepten bıraktı emzirmek hep içimde kaldı bu yüzden şimdi ise yeniden bu durumu yaşamamak için ne yapmalıyım gebelikte de özellikle tuketmem gereken süt yapar dediğiniz şeyler var mı ayrıca prolaktin hormonuna baktirsam doktoruma bununla ilgili bişey yapılabiliyor mu bilgisi olan varsa cevaplarsa çok sevinirim