Taze_anne00_ eğer bu konuda çok stresliyseniz annenize söyleyin bu konuda beni sıkma diye. Erken yürüyüp ne yapacaksa sanki, ömrü yürümekle geçecek zaten. İnsanlar size bir şey söylediğinde mantıklı bir cevap bulup söyleyin içiniz rahatlasın, mesela bana da işte 1 yaşında neden yürümüyor dediklerinde daha emin adimlarla yürüyecek erken yürümesi iyi değil dengesiz olur diyordum, simdi sadece yurumeyle bitmiyor bir ömür çocuklarımızın bazı davranışları önde bazıları da normal ya da geride olacak ne yapalım ömür boyu vicdan yapıp kendimizi yipratmaya ne gerek var. Çocuğa da zarar bu, mesela benim oğlum da kaba ince motor davranışları çok iyi ama ne scooter ne bisiklet hiç ilgilenmez binmez, başkaları sasisir e ne yapalım onun da ilgisi başka yöne. Sütten kesme mevzunu da aşırı dramatik hale getiriyor bazı kesim. Ben de 2 yaşına kadar emzirdim daha erken de kesilebilirmis o kadar abartmaya gerek yok diye düşünüyorum, hem besleyiciligi azalıyor uyku kalitesi mahvediyor, her yerde sürekli isteyip duruyor, yemek yemesini etkiliyor o yüzden asıl içmesi gereken zamanda içmiş dert etmeyin.