buseatabay Bebeğim tam 5. Ayını dolduracak geçen ay 6.500 kg di şu an kaç kilo tartılmadı. Boyu da uzadı ama aşırı etli değil boğumları var yine, doktora götürmeli miyim? Aylık kontrole gitse neye bakıyor, sağlık ocağındaki doktorda ilgilenir mi?
CilekliKedy buseatabay sağlık ocağı zaten aylık olarak boy kilo takibi için çağırıyor doğum kilosu ne kadar bana kilosu gayet iyi geldi benim bebeğim dört aylıkken 5 kiloydu tabi düşük kiloyla doğduğu için
Poyrazmom0 buseatabay Doktora gitseniz her ay yaptığı gibi muayenesini yapıyor hiç gitmediniz mi aylık muayene. Boy,kilo falan bezine kadar açıp bakıyorlar. Sağlık ocağına da gitseniz bakarlar boyuna kilosuna
buseatabay Poyrazmom0 1 ve 2 aylıkken gittim daha gitmedim sağlık ocağına normal kontrol ve aşıya götürüyorum
kursatmommy buseatabay oğlum 3220 doğdu 5 ay 20 günlük 8200 kilosu 70cm boyu. bence 5.5 -6. Ayda götürün çünkü tadıma başlayıp başlamıcağınızı söylüyor mesela ben pazartesi günü gittim bidaha 9.ayında gel dedi
myangelson buseatabay doktora gidin rutin muayenelerini de yapıyorlar zaten ilk 6 ay her ay çağırıyorlar. Biz mesela 5. Ay kontrolüne gidince muayene sonrası artık tadimlara başlayabiliriz dedi ek gıdaya geçtik. Bir daha 6. Ayda gel dedi sanırım ondan sonra 2-3 ayda bir cagiracak
degersizbirhayat_1 buseatabay sağlık ocağında aylık izleme çağırıyorlar genelde orda bakılıyor ama doktora da götürsen bakarlar ama bir sorun yoksa kilosu içinde gidilmez beş aylıkken bebeğim 9.5 kiloydu
buseatabay degersizbirhayat_1 bir sorunu yok şükür hani öyle genel muayene gibi mi olur diye de zaten bakacağı boy kilo vs oluyor, maşallah maşallah