Bebeğim 35 haftalık doğdu 10 gün hiç emmedi ilk banyodan sonra sıkı bi şekilde tuttu memeyi öyle 3 4 dk emip bırakıyodu günde 1 2 kez o da ben de sütümü sağarak vermeye devam ettim 40 günlük oldu bugün güç bela sabah bi 20 dk emzirdim sonrasında 50 ml süt verdüm biberonla onu da içti sonra biraz kustu normalde 75 ml içiyor şimdi şunu merak ediyorum emince doydu mu sütü çekebildi mi ağzı hareket ediyodu çoğunlukla ama tam anlayamadım doyduysa neden verdiğim biberonu içti