merhabalar oğlum 1,5 aylık kilo alımı güzel gidiyor ilk ay kontrolünde 1 kilo almıştı ve ilk ay sadece yorgun uykusuz olduğum gecelerde sütümde azalma hissediyordum doktor 2 ölçek mama verip kendini toparlayabilirsin öyle zamanlarda demişti ilk ay neredeyse 1 ay da 10 biberon anca verdim bazı günler hiç vermedim bazı günler günde tek biberon. Şimdi son 1 haftadır her gün veriyorum gün geçtikçe verdiğim biberon sayısı artıyor sebebi şu memeyi emdikten sonra huzurlu olmuyor oğlum mesela dün gece 3 te uyandı emdi hemen dalıp uykuya geçmesi gerekirken uyuyamadı 45 dk emzik emdi düşürdü durdu 2 ölçek mama yaptım içtikten sonra hemen uyudu. Gün içinde de göğsümü emerken 2 3 dk emip sonra memeyle kavga eder gibi yapıyo emmiyo ve ağlıyo memede akışı mı yavaş buluyor diyorum yoksa gerçekten gelenim mi az kullandığım biberon Philips aventin 0-6 ay tek delik akışı baya yavaş ama yine de biberona mı alışıyo yoksa gerçekten sütüm mü az anlayamıyorum yaşayan illaki vardır fikir verir misiniz