Yeni günden merhaba 💛
Güne acı bir kahve ile başladım (bahtım gibi)
İki haşlanmış yumurtma ve oğlumdan kalan pankeklerle kahvaltı yaptım.
Şu an yeniden acı kahve içiyorum.
Uyguladığım diyet tamamen kafama göre, kendimi aç bırakmayacağım sadece kalori hesabı yapıyorum ve kesinlikle sağlıklı yağı tuzu az şeyler tüketiyorum.
🌸Öğlen yemeğimiz 1 kase çorba olacak oğlumla birlikte 🌸
Güzel ilerlediğimi düşünüyorum. Eşim destek olursa başarılı olacağım inşallah (kendisi bana vesvese vererek yemeye teşvik ediyor, kötü koca)
Alırken kolay da verirken niye zor yarabbim :((