Daha önce doktorumuz novaljin damla ile düşürdü inatçı bi ateşi var oğlumun. Yine aynı şekilde 39.5 ateş ile gittik 9 cc acilde canpolat verdiler hiç fayda etmedi 5 cc de dolven verdiler. Merak ettim oğlum 2.5 yaşında ve novaljin dışında ateş düşmüyor ne yapmam lazım zararlı mı bilmiyorum kendim eve aldım evde kullandım yine ateşlendik ama ilaçlar ne fayda mecbur novaljin başvurdum