babyandmom_ donmezhatice Beeennn ve ağlayacağım artık hamileyim diye. Cesaret edip test bile yapamıyorummm
donmezhatice babyandmom_ kac gün geciktiniz benim 5 gün bugün tarlusal kullanıyorum oda birsey yapmadı daha
Prensesannesi32 donmezhatice ben en son haziranda adet olmuştum ilaçlarla yeni geldi adetim gebelik riski asla yoktu zaten tuplerim bagli
donmezhatice 30-01-m allah basgislasin rahatlamalimiyim sence olur muyum bende 5 gün gecikti hapida 4 gündür kullanıyorum 😂
donmezhatice 30-01-m ben emziriyorum kızım 14 aylık belki oda düzensiz yapmış olabilir diye düşünüyorum ama 3 aydır böyle geri çekilmeyle korunuyoruz eşim ben eminim diyor
Safiss atlas_macinn geldi mi adetiniz benimde 28 gündür yok tarlusal içiyorum bebeğim 7 aylık ve sürekli emiyor test yapmaya ben de casaret edemedim
Fmine donmezhatice ben 3 gun geciktı ara ara sancı gıbı bısey oluyordu 3 günden berı ama hala yok çıldıracağım