Kızlar merhaba ben film yapım diye bir ajansa film reklam dizi çekimleri için başvuru yapmıştım ¾ hafta olmuştur bugün mesaj atmışlar başvurun olumlu sonuçlandı Şişli’de tam donanımlı bir otelde görüşmeye davet etmişler oraya başvuru yapmış projelere katılmış kimse var mı güvenilir mi internette de bir şikayet filan görmedim ama oraya kadar gidip bide mağdur olmak istemiyorum