Busbus03
Doktor oğlum için yazdığında kötü rüya görebilir demişti ama hiç öyle bir sorun yaşamadık
zaten Akşamları Yatmadan bir saat önce veriyorum. o yüzden geceleyin Rahat rahat uyuyor . gündüzleri herhangi bir uykulu hali olmuyor . hatta uykusunu çok iyi aldığı için gün içinde çok daha enerjik ve odaklanabiliyor.
Aynı ilacı Ben de yıllardır kullanıyorum Normalde alerjiden dolayı geceleri sürekli tıkanır , sabaha kadar 20-30 kere uyanırdım
Bu ilacı içmeye başladığımdan beri geceleri Sadece bir iki kere uyanıyorum
ve sabahları uykumu almış bir şekilde uyanabiliyorum