pprensesannesii canım al sana gaz. 21.ayda hazır sanıp denemeye basladım ve cok pişman olsamda bırakmadım. Sürec kolay değil tam öğrendi derken gerilemeler oluyor sakın yılma. Senin tavrın çok önemli. 1,5 ay oldu hiç bez bağlamadım gece 2 kere çise kaldırıyorum. Kakayı da gündüz söylüyor zaten. Çişini yeni söylemeye başladı. Hala arada kaçırma olabiliyor ama artık bağlanmıyor. İyi bir sızdırmaz alıştırma kilodu al. Penye olsun %100 pamuk. Ben ithal aldım. Gec geldi almadan baslama sinirimiz bozuluyor. Ve son olarak şunu bil ki şimdi yada sonra bu iş nasılsa olacak. Bu çileyi çekmişken dönme diye bep gazladım kendimi. Dürekli takip gerekiyor