Merhaba bebeğim 3 ay 1 haftalık her gece ve gündüz 40 dakika da bir kalkıyor ayaklarını kaldırıp yatağa vuruyor emerek uyuduğu için alt gazını çıkaramıyorum özellikle de gece ve karnına dokununca kıymet kopuyo Sab simlex kullanıyorum ama çözüm değil bazen kendi gazını çıkarıyor ama genelde sonsuz gaza sahip yediklerime de dikkat ediyorum hatta yemediğim için besin alamadığımdan halsiz hissediyorum lütfen yardımcı olun