Asyammfath merhaba, bir ara benim de tpo degerim biraz yuksekti hasimato baslangici olabilir denildi endokrine gitmistim sonrasinda oradaki degerlerim de normal geldi. Sadece tiroidimde bir tane nodul var ama degerlerim hala normal, yillik takip ettiriyorum 5 seneden beri. Yani diyeceğim o ki endise etmeyin bir doktora gidin bakalim ne diyecek, gecmis olsun 🌸