Kızlar bugün tam 6 aylık oldu. 3 aylık falandı gece gündüz kavramını öğrenmişti. Sanki en başa döndük günlerdir geceleri uyumuyor. Çok sık uyanıyor aşırı sık ama.. 9da uykuya geçen çocuğum gece 3lere kadar uyumuyor full enerji. Normal mi atak mı ne bu ya yaşayan var mı