Merhaba 10 aylık oğlum 2 aydır falan bazen duvara ve ya kapıya yaslanıp kafasını bilerek arkaya vuruyor ya da bebek arabasında sıkılınca kafasını vuruyor bu durumu yaşayanlar var mı normal mi ( ilave olarak çok canı yanıp şiddetli ağlayınca iç çekerek kafasını titreterek ağlıyor bu normal midir )