Kızım 19 aylık emzirmeyi kestim bugün öğlen 1 den beri emmiyor sabır taşı ve sirke sürdüm iğreniyor ama sanki beni istemiyor gibi kucağıma gelmek istemiyor çok üzülüyorum bu duruma birde yemekte yemek istemiyor sizce nasıl duzelir bu durum gecemiz cokmu kötü geçer gece aktif bi saatte bir emen bebekti