mamado ek gıdaya doyurmaya uğraşmayın, havalar da sıcak iştahsızlık olması normal ama yedirebildiğiniz her şeyin tadına bastırmaya çalışın, ne bulduysanız bir lokma da olsa tadına baksın, belki yer diye tatlı şeylere ya da meyveye yönelmeyin, et balık tavuk denemeye çalışın bırakın doymasın 1 yaşa kadar amaç doyması değil zaten sadece tadını alsın, zorlamayın ben aynı hataları yaptım çok pişmanım ne kadar yiyorsa o kadar yedirin bırakın zorlayınca hiç yemek istemiyorlar, yemese de sizinle masada oturun önüne bir şey koymayın teklif etmeyin bir şeyi merak edip isterse verin tadına baksın öyle olunca daha istekli oluyorlar. Çevrenin bu çocuk zayıf, çok kısıtlıyorsun vs baskıları yüzünden aylarca çocuğuma yesin diye baskı kurdum meğerse çocuğum ayına göre gayet güzel yiyormuş ben çevre baskısından hep yediği azmış gibi düşünüp zorluyordum çocuğumu yemekten tiksindirdim artık hiç bir şey yemek istemiyor. Bir de zamanla çevrenizden yemiyorsa ekran aç sadece yerken izlesin vs gibi baskılar da olacak sakın kulak asmayın zamana bırakın dediğim gibi günde 3 öğün önüne bir şeyler koyun eline verin kendi tatsın zamanla yiyecek