nilozka teşekkür ederim, benim hamilelikten önce karın kaslarım vardı bende 49 kilo ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim. Kaslarım güçlü olduğu halde yırtıldı demek ki karnım çok büyümüş. Şu anda 49-50 kiloyum biraz göbeğim var ama karnım çoğunlukla çok fazla şiş 5-6 aylık hamile gibiyim. Benim ayrıklıkta ilk zamanlar 4 parmak genişliğindeyken şu an 1 parmak girecek şekilde (19ay oldu doğum yapalı). Sanki ayrıklık çok fazlaymış ve benim iç organlarım karın boşluğuma yayılmış gibi bir şişlik hissediyorum. Genel cerrahiden randevu alıp gidicem bi bende, fizik tedavi derse başlarım artık umarım iyi gelir 🥲