eses123 yemeği bebeğim öğlen uykusundayken yapıyorum. Eğer akşama kadar bekleyecek bir yemek değilse malzemelerini falan hazırlayıp akşama doğru pişiriyorum. Temizliği de birlikte yapıyoruz. Bir ara sizin dediğiniz gibi hiç durmuyordu, yapmama izin vermiyordu. O zamanlarda da akşam temizlik yapmıştım. Çok yorucu oluyor ama bir şekilde hallediyorum. İşleri biriktirmiyorum, günlük yapmaya çalışıyorum. Mesela akşam yemeği yiyince 2 günde bir mutfağa robot süpürge koyuyorum. Süpürge bitince de silip çıkıyorum. Mesela tuvalete girdim lavaboyu kirli görürsem hemen temizleyip öyle çıkıyorum. Çamaşırları da gündüz yıkıyorum, bitince kurutmaya koyuyorum. Akşam da bebeğim uyuyunca katlayıp yerleştiriyorum. Bulaşık makinesini birlikte boşaltıyoruz mesela. Çamaşır makinesine çamaşırları birlikte koyuyoruz. Bazen de eşim işten gelince bebeğimle oynarken süpürgeyi alıp hızlıca tüm evi süpürüyorum. Dediğim gibi işleri biriktirmeden yaparsanız daha hızlı bitiyor ama her türlü hem bebek hem ev işi çok zor oluyor