Kızlar benim oğlumun yumurtaya yüksek düzeyde alerjisi var. Yaşı geldiği için aşıyı yaptırmak istiyordum alerjidende takipliyiz yumurta denedik o gün bir yumurtanın çeyrek porsiyonu şeklinde bir sıkıntı olmadı asm de yaptıracaktık bu şekilde ama dün denediğimde oğlum bir yumurtanın yarısını yedi yüzü 5 dakikanın içerisinde kızardı biraz zaman geçince kustu ve nefes alıp verirken zorlanır gibi gördük tabi hemen acile gittik boğazı şişmemişti ama iki tane alerji iğnesi oldu 10 gün boyunca alerji damlası kullanacağız neredeyse 13 aylık olacak aşısını olup hastalıklardan korunsun istiyorum ama geçen gün yaşadığımız tam anlamıyla kabustu aşı için beklemelimiyim yumurta alerjisi geçene kadar inanın çok korktum hala çok büyük üzüntü içerisindeyim